sobota 3. decembra 2011

,, Výchovná hodnota Mlieka,,

Intro:

Na úvod ,, Mlieka,, Vás chcem, moji priaznivci uviesť do problematiky. Vy všetci čo ma poznáte už viete, že po veľkom tresku, ktorý sa v nedávnej dobe odohralo v mojej hlave, a jeho následky ešte doznievajú- podotýkam že všetko v pozitívnom smere, Vám chcem predstaviť takzvanú ,, Výchovnú hodnotu Mlieka,,


Ale dovolte mi Vážený prejsť k podstate veci- a to ,, Výchovnej hodnote Mlieka,,

Je to veľmi dobrá výchovná metóda pre všetkých, ktorí už máte deti- hlavne malé deti. ALe aj pre tých ktorí plánujete mať deti- si to predstavte, dobre teda tak poďme na to:::

Pohodlne sa usadte, a čítajte a uvidíte to čo som aj ja uvidel...... začíname vážený::::

Príbeh je o slávnom bádateľovi, ktorý uskutočnil niekoľko veľmi významných medicínskych objavov. Novinár sa ho spýtal, v čom je podľa neho príčina, že sa mu podarilo dosiahnuť omnoho viac, než priemernému človeku. Inými slovami, čo ho tak veľmi odlišuje od ostatných?

Odpovedal, že to všetko pochádza z lekcie, ktorú mu dala jeho matka, keď mu boli dva roky. Snažil sa vytiahnuť fľašu Mlieka z ľadničky, ale neudržal ju a rozbil celý obsah na podlahu v kuchyni. Jeho matka mu namiesto pokarhania že čo urobil povedala:

,,Urobil si nádherný zmätok ( teória organizovaného chaosu- vid pozn. autora ). Ešte nikdy som nevidela tak veľkú mláku mlieka. No škoda sa už stala. Nechcel by si sa v mlieku pohrať, kým to upraceme? Skutočne som sa v ňom hral. A po niekoľkých minútach matka pokračovala: ,, Vieš, vždycky, keď urobíš takýto neporiadok, musíš ho nakoniec upratať. Ako by si to chcel urobiť ? Môžeme použiť uterák, hubku, alebo mop. Čím by si to robil najradšej ? Keď dokončili upratovanie mlieka, matka povedala: Takže sme tu mali neúspešný pokus o nesenie veľkej fľaše mlieka v dvoch malých rúčkach. Poďme na dvor, naplňme fľašu vodou a uvidíme, že či nájdeš spôsob, ako ju niesť bez toho, že by si ju vylial. A urobili to.
Skvelá lekcia.

Vedec dodal- čo si z tejto príhody odniesol. Pochopil, že sa nemusí báť robiť chyby. Naučil sa, že chyby sú iba príležitosti naučiť sa niečo nového a práve o tom sú vedecké experimenty.
Tá fľaša rozliateho mlieka viedla k celoživotným výchovným lekciám, lekciám, ktorí sa stali stavebnými kameňmi života plného svetovo uznávaných úspechov a lekárskych objavov.

Takže ak chcete mať milé mamičky- svetovo uznávaného vedca- viete čo máte robiť- Nechajte svoje poklady aby sa pohrali v mlieku. Ak dovolíte páni a dámy, ja sa tiež idem pohrať s mliekom.

Váš národohospodár- Vonder Smite Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára