sobota 3. decembra 2011

Rozprávková Balada o Robkovi a Vierke

Robert a Vierka uzavreli spolu predčasné manželstvo, lebo už to nevydržali do septembra roku 2006, povedali si už nie je načo čakať, že ich láska je natoľko pevná a silná, a sociálna, že to musia urobiť už v júni roku 2006. Museli však tuho premýšľať koho si zoberú za svedka.

Keďže nemohli počítať s hocikým, iba s vierohodnými svedkami, ktorí tiež vyznávajú ich hodnoty, v podobe ,, správnych riešení, vysokých očakávaní- lásky a pohody a v neposlednom rade sociálnych istôt, ktoré budú rozširovať všade a každému, tak ako im to ich láska káže. Ochotne sa im núkal Jano, že on by šiel. Jana považovali mladomanželia za veľmi jednoduchého ( si o ňom mysleli že je hlúpi- viete ako hlúpi Jano ).

No mali problém, nevedeli nájsť družičku. Problém bol vyriešený, lebo aj Vladko M. tiež povedal že za svedka pôjde tiež, že mu nebude vadiť keď bude družička. Svadba sa teda pekne konala, a všetko bolo v poriadku. Roky bežali rok 2006 bežal, potom bežal aj rok 2007, a mladomanželia si užívali roky hojnosti, čo im zanechali ich predchodcovia ( Mikuláš,Pavel, další Pavel,a Béla- to bolo tkz. moderná pravá rodina ). Pekne si užívali života, krásne rástli, ešte aj do EÚnie sa rozhodli že vstúpia, no čo už, veď keď to mali na tácke pekne pripravené a aj prihriate, tak už len jesť bolo treba.

A jesť oni mladomanželia vedia veľmi pekne, hladní boli tak prečo sa nenajesť, prestreté a naložené už mali priamo pred nosom. Tak reku čo by sme stará moja Vierka nevstúpili, vstúpme a zlízneme si tú smotanu, čo nám nechali naši predchodcovia, čo ty na to Viera ?. Joj pravdu máš starý môj, poďme mi do toho. No a tak sme aj Euro získali. Ale rok 2008 už nebol priaznivý pre našich mladomanželov. Kríza prišla- nebolo roboty, a aj to čo mali našetrené, sa dáko minulo. Jano bol veľmi šetrný, ale bol aj nenažratý, zachcelo sa mu so vzduchom obchodovať.

A keďže Jano bol aj prihlúpi trochu,museli mu Róbert s Vierkou zatvoriť ústa v podobe asi tak jedného milióna eur, aby Jano stíchol. Jano po tomto kroku ,už bol ako baránok, už sa nachoval a nerobil Robkovi a Vierke neplechu. Aj si zalietal na aeropláne, aj to mu zaplatili. Vladko ale chcel veľmi stáť po boku Vierky, Vladkovi už peniaze nevonali, Vladko veľmi žiarlil na Roba , Vladko chcel citiť moc. Robert s Vierkou túto otázku nevedeli tak jednoducho riešiť ako s Janom, Vlado peniaze nechcel, Vlado chcel šéfovať , a tak Vladko nebol nikdy ticho, doteraz sa ho Robert aj s Vierkou boja.

No ale kríza pretrvávala aj v roku 2009, Robert s Vierkou už pomerne všetko prejedli na to aby umlčali Janka a s časti aj Vladka, aj sebe dačo dali bokom- ( PPP Projekty ). Na svoje deti však akosi pozabudli. A majú ich hodne až 5 miliónov detí majú. Sľúbili im že ak im na svadbe požehnajú, tak im všetky sociálne dávky prinavrátia, a že nebudú platiť 20 či 50 korún u lekára, a že všetky lieky budú bez doplatkov ( Situácia je oveľa horšia ako sa zdalo- Zdravotníctvo je diera, kde sa neskutočným spôsobom strácajú státisíce eúr, a vďaka tomu, že boli zrušené poplatky, sú všetky lieky drahšie a sú tam aj oveľa vyššie doplatky na lieky - nehovoriac už o byrokracii- ktorá sa zvýšila ).

Deti sa mali dobre, kým zle neprišlo. Kríza prišla z USa, a Robet s Vierkou nevedeli čo robiť. Minuli už takmer všetko. A tu hovorí Robert Vierke, : Stará moja počúvaj ma ty sem, deti nezarábajú na nás, a aj to čo zarobili sme už prejedli, čo spravíme stará moja ? Deti sa budú hnevať, keď nebude na dôchodky ? Nás na pranier poženú ? Neboj sa ty nič starý môj. Viac mi budeme spotrebovať, to si ty tu ešte nevidel aký mi rekord spravíme. Tí čo boli pred nami, dokázali sporiť- dokázali- že deti vedia robiť, deti rástli až 10 % ročne. To bol rekord v raste. My však budeme lepší. My urobíme starí môj rekord v spotrebe, - pozri starý môj- veď za rok sme dokázali spotrebovať - sme poklesli o - 6,9 %.

Takýto rekord ani Vlado nedokázal spraviť. Sme v tom dobrí čo stará moja- dopľna starú Robért . No počávaj ma ty sem starý, my sme spotrebe fakt profíci, my musíme robiť to v čom sme najlepší, teda spotrebovávať, chápeš ma starí môj. No dobre stará moja- a dokedy takto sa budeme zadlžovať a spotrebovaváť. ?

A čo ma po tom, tu hľa sa pozri na deti čo sú v kočíku. My budeme spotrebovať dva krát viac, vyhovoríme sa na krízu, a tie deti v kočíku tým zanecháme krásny medzinárodny dlh. Tie deti keď vyrastú tak sa stanú našimi otrokmi a budú to splácať. A starí môj- ti ja novinku ešte poviem. Tie deti nám aj vďačné budú- ha ha ha, smeje sa Vierka poza uši.

Vierka pokračuje, zase im na naše výročie narozprávame, a nasľubujeme- že im dôchodky dáme, a znova nás deti nechajú spotrebovať ich budúcnosť. No to hej, jaj či si ty len múdra - Vierka moja, čo ja by som si bez teba a bez našich kamarátov- počal. Ty starí môj, ale Jana sa zbaviť musíme, Jano je ozaj hlúpi, kazí nám reputáciu, pravdu máš stará moja.

Iný Jano je voľný- ten má aj spôsoby, ale stará, on vždy do prava chodí, neboj naučíme ho ako sa doľava zatáča. Si myslíš že keď ten druhý Jano, sa ku nám pridá, nás nezničí, ale kde, on sa sám zničí, keď sa k nám pridá, my mu budeme rozkazovať čo má robiť, nie on nám bude rozkazovať. A čo s Vladom spravíme.

Správna otázka stará moja, správna otázka, buď bude pískať po našom stará moja, alebo nebude pískať vôbec. Ale zoberieme ho, Vlado je múdry chlap, neboj pridá sa ,a bude pískať po našom. Jaj starí môj ale ja ti klepem z je Ivety a Richarda- ty starí môj čo ak sa ten Jano pridá k Ivete a Richardovi, a Vlado nás tiež kopne do zadku. Joj stará moja to je hrozba to máš pravdu. Preto mi deťom musíme dôveryhodnejšie klamať. Vieš stará moja. Joj Viera ale ty si už ozaj stará, Iveta aspoň neako vyzerá, ale ty si medzi kruhmi za kravu považovaná.

Nevadí starí môj, krava je predsa posvätné zviera- smeje sa Vierka. A Robko ty si nefandi- ty si tiež medzi kruhmi považovaný za idiota. Veru stará moja- rovní sme si medzi tými našimi deťmi, nadávať nám môžu,len nech nás voliť idú- Smejú sa teraz obaja. Pokračovanie po 12.6.2010.

Rozprávka sa pre našich protagonistov ukončí 12.6.2010, Budem mobilizovať každého, a budem vytrvalý, a húževnato budem pľuť na vládu, ktorá kradne budúcnosť nám a našim deťom.

Fico a tá jeho svätá výhovorka- kríza nás postihla, skvelé, tak sme museli dva krát viac míňať, no perfektné. Tak aj rodina si povie, prišla kríza, daňové prímy nám asi klesnú o polovicu, nevadí stará moja, my ešte pridáme a spotrebujeme dvakrát viac ako keď sme mali 100 % daňové príjmy. Veď si požičiame, a to decko čo máme v postieľke, tak tú pôžičku za nás neskôr vyplatí.

Dáme mu dlh do vienka, Vav to dieťa nám bude teda nesmierne vďačné. Krásny medzinárodny dlh mu zanecháme . Uvedomte si už všetci konečne, aká vážna hrozba Fico a spol pre nás predstavuje. Ak jeho voliči ostanú pasívny a nepôjdu voliť, tak mi všetci musíme byť aktívny a každého naokolo čo má pozitívny prístup k životu osloviť aby išiel voliť. Sa pozrite na svoje malé deti- sa im pozrite do očí, a uvedomte si , že im pripravujeme našimi krokmi ich budúcnosť. Zmobilizujme každého koho môžeme a voľme pravý blok ( SDKÚ DS ). A tak o tom či ,, Byť alebo nebyť moderným otrokom rozhodneme my- teda každý občan Slovenska a to 12. 6.2010 .

Michal Vonderčík- Smite
autor je národohospodár

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára