štvrtok, 1. decembra 2011

Súťaž o najdrahší krik . Poďte si so mnou veľmi draho zakričať !

O tom aký je KRIK  drahý

AK si predstavím, že vlastním televíziu, a vcítim sa do role generálneho riaditeľa, tak sa správam presne tak ako sa správa každá komerčná televízia. Jediné čo televízia predáva je čas, a snaží sa predať čo možno najdrahšie. Každá spoločnosť, ktorá investuje do reklamného priestoru, je podľa môjho názoru málo obozretná alebo stále žije v dobe kamennej, keď s radosťou zaplatí akejkoľvek televízií sa svoj televízny ( drahý spot. ) Je tu oveľa lacnejšia forma šírenia reklamy. Agresívna a nútená forma reklamy, pre každú firmu, ktorá tak robí, si sama robí škodu- alebo lepšie povedané, sama si nepriamo kazí svoje meno. Reklama je preto veľmi drahý spôsob ako si jednoducho viete pokaziť za niekoľko sekúnd svoje meno.

Zbytočný šum, ktorý okolo seba šíri, ju nakoniec zničí. V budúcnosti uvidíme pozoruhodný jav a to síce taký, že každá firma, ktorá bude púšťať tie svoje trápne reklamy do éteru televíznych staníc, bude považovaná v očiach svojich klientov za neobjektívnu a doslova kričiacu o to aby ste si ich produkt kúpili.

Prepáčte beriem späť- už teraz sa to deje, každá firma doslovne kričí o pomoc svojou reklamou. A nekričia len firmy, takisto kričí aj samotná televízia, keď sama podporuje rôzne programy.

Ale krik nepomôže, iba zbytočne dráždi. Existuje úplná nová forma získania si pozornosti. Každá dobrá a kvalitná firma o nej už dávno vie, a len málokto pozná kvalitné firmy, pretože zbytočne nekričia o pomoc pre kúpu svojho produktu. Nepotrebujú kričať. A preto len málokto sa o nich dozvie. Kvalita sa však šíri ďalej aj bez zbytočného kriku.

Každý krik je uhasený tichom kvality.

 M. Vonder Smite

Šírenie textu iba s výslovným súhlasom autora.

Všetky práva vyhradené.

1 komentár: